czwartek, 27 grudnia 2012

Fakty o mnie!

Haha za namowa kolegi dodaje troche faktow o mnie dodam ze uznal ze jestem mega pojebana w pozytywie i zboczona hahah spoko ;* tak wiec

1. Mam na imie Pamela
2. Uwielbiam rap
3. Kocham 1D a najbardziej Nialla
4. Jestem directioners
5. Jestem zboczona
6. Moje fantazje erotyczne przewyższają IQ kolegi ktory chcial zebym to dodala ;*
7. Kocham kolor niebieski i fioletowy
8. Wzrost okolo 169cm
9. Mam starszego brata o 12 lat i siostre o 10
10. Mam suczke ktora sie nazywa Kulka bo jak byla mala to zamiast psa w trawie bylo widac smycz i byla gruba.
11. Mam psa ktory sie nazywa Dolar
12. Zapomnialam mam prawie 15 lat
13. Mam kochanych przyjaciol <3
14. Ucze sie gry na gitarze *dla Nialla*
15. Mam jedno uzaleznienie takie jak ma Zayn ;/ (nie trudno sie domyslec o ktore chodzi nie nie o lusterko)
16. KOCHAM DIRECTIONEROW I DIRECTIONERKI
17. Podziwiam Niall'a za jedzenie xD
18. Przyznaje ze nie latwo to napisac -,-
19. Szybko sie nie poddaje
20. Nie jestem zagrożona w tym polroczu z Niemca
21. Jestem wolontariuszka
22*.Jestem misjonarka miejscowa xD
23. Mieszkam jakies 90 km od Warszawy w strone Ukrainskiej granicy
24. Bylam na Ukrainie i w Niemczech
25. Kocham imie Leon (czyt. Lion) poniewaz chlopak z wymiany Niemiecko-Polskiej w naszej szkole byl podobny do NIALLA I MOWILISMY ZE TO JEGO SYN!! OCZYWISCIE TEZ I MOJ!
26. Jak nie ma rosolu w domu w sobote dostaje szalu ;D
27. Jestem analfabetka haahhah
28. Brzydze sie sledzi
29. Nie lubie swiat
30. Mam 2 siostrzenice
31. Wlasnie siedze u nich w pokoju poniewaz jestem u siostry
32. Nie bylo mnie na wigili klasowej bo bylam chora
33. Lubie bajki Disney'a
34. Lubie blondynow o niebieskich oczach
35. Mecze rodzicow od roku zeby zainwestowali na aparat na zeby dla mnie
36. Marzy mi sie impreza jak na projekt x
37. Dla fazy przedawkowuje lek na kaszel
38. 2 razy w tygodniu musze jezdzic na rehabilitacje na kolana ;/
39. Prowadze 3 blogi 2 sa zawieszone bo nie chce mi sie przepisywac imaginow z zeszytu
40. Jestem leniem
41. Kocham montowac filmy <3
42. Nagralam z przyjaciolkami teledysk do LWWY
43. Kocham czytac imaginy i opowiadania dla tego prosze o dadawanie linkow w komentarzach a z checia je przeczytam
44. Mam ochote zjesc widelcem zupe ale nie chce mi sie tyle czasu spedzac przy stole wole polezec xD
45. Po gimnazjum mam ochote isc do samochodowki kierunek technik gastronomi (kucharz)
46. Uwiedlbiam czekolade
47. Od zelkow umieram na straszny bol zebow
48. Rok temu bylam zagrozona z religii
49. W czwartej/piatej klasie mialam 2 z wf na koniec roku
50. Czuje sentyment do denfimow
51. Gdy sie napilam za duzo alkoholu ktocilam sie z kolega ze na jablace przed blokiem wisza gruszki a ze sliwki to winogron przerosniety
52. Kocham odpierdalac na sniegu *patrz tarzac sie jak debil

* misionarka miejscowa- zbieramy w szkole pieniadze sprzedajemy kalendarze ... I wysylamy je potrzebujacym np. Afryka

Jeszcze duzo by sie tego znalazlo ale nie mam czasu pisac jak chcecie moge napisac kiedys ciag dalszy ;D kocham was i to na razie na tyle

3 komentarze:

  1. Hahahah dobre te gruszki :D szalona adminka nam się trafiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam identycznie! Tylko mam na imie Ola i mam 13 lat :/ i jak przedawkowałam to zaczęłyśmy z koleżankami fascynować się papierkami i kłóciłyśmy się kto ma więcej. :D


    zapraszam ;3 - http://moja-przygoda-z-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń